pátek 10. října 2014

K hudbě mě to táhlo už odmala, říká Kateřina Strnadová


První ročník se pyšní hned několika muzikálními, potenciálem napumpovanými a očekáváním překypujícími, vycházejícími hvězdami. V minulém rozhovoru jsme představili Richarda Mareše, hudebního producenta, dnes jsme zpovídali jeho spolužačku Kateřinu Strnadovou, dlouholetou a talentovanou zpěvačku.

Patnáctiletá hudební naděje hraje už sedm let na klavír a letos bude završovat sedmý ročníku v ZUŠ (základní umělecká škola - pozn. aut.). Už pátým rokem zpívá sólově klasiku. Druhým rokem je členkou Jazzové Farmy, což je Big band v ZUŠ. Dříve chodila do sboru, dva roky tancovala, ale kvůli nedostatku času musela přestat.



Jak dlouho se hudbě věnuješ a kolik času denně svému koníčku obětuješ?
Hudbě se věnuji už od malička, vždy mě to k ní táhlo. V podstatě každou možnou chvilku.

Co vše jsi doposud musela obětovat svému koníčku?

Tak zase úplně zadarmo to nebylo. Je za tím dost práce a hodně času, který jsem tomu musela věnovat. Ale když to člověka baví, tak to není nic těžkého.

Co považuješ za své největší dosavadní úspěchy?
Jako svůj největší úspěch považuji vůbec to, že jsem dostala šanci zpívat v Jazzové Farmě (Big band v ZUŠ - pozn. aut.).

Jaké máš cíle do budoucna?

Rozhodně se chci zlepšovat v tom, co dělám. Chci se víc zviditelnit jako zpěvačka, protože mě to velmi baví, a ráda bych vystupovala i sólově na nějakých větších akcích. Já osobně si cíle kladu docela vysoké. To, co chci, tak toho bych ráda dosáhla za každou cenu.

Zpívala jsi někdy na nějaké události?
Zúčastnila jsem se už nějakých soutěží, kde jsem se často umisťovala na prvních třech místech. S Jazzovou Farmou vystupuji na různých akcích, jako jsou slavnosti, majáles a další podobné akce. Každý měsíc se koná večer s jazzovou farmou, kde jsou pozvaní i další big bandy z okolních měst.

Co ve své muzikální kariéře plánuješ v dohledné době?
V nejbližší době mě čekají koncerty s Jazzovou Farmou. Zatím jediná soutěž, o které vím, by mě měla čekat až v květnu.

O jakou soutěž se jedná a jak se na ni hodláš připravovat?

Soutěž pořádá ZUŠ Česká Lípa, jmenuje se Českolipská pěnice. Zúčastnila jsem se zatím obou ročníků. V prvním jsem obsadila druhé místo a ve druhém jsem byla třetí. Tak rozhodně si už teď snažím naposlouchat nějaké písničky, abych měla z čeho vybírat. Nejtěžší je si vybrat tu správnou písničku, která člověku sedne. Pak už je to jen o tréninku.

Jaké písničky si vybíráš ty?
Já osobně si vybírám většinou rychlé písničky, které podle mě více zaujmou. Zpívala jsme už od Lucky Vondráčkové Džíny a od Rihanny Don't stop the music. Vystupovala jsem o Vánocích také s písničkou Tři oříšky.

A s jakými cíli do této soutěže vstoupíš?
Rozhodně se chci umístit mezi vítězi, nebo si aspoň udržet třetí místo.

Máš ještě i jiné koníčky?
Dříve tanec. Se sestrou jsme se zúčastnily několika soutěží ve street dance jako dua a ve všech soutěžích jsme se umístily na prvním místě. Ve volném čase ráda chodím do posilovny.

A uvažovaly jste, že byste v tanci pokračovaly?

Sestra v tanci stále pokračuje. Mně tanec velmi chybí, ale časově už bych to nestíhala, takže jsem s tancem musela loni přestat.


Celá naše redakce přeje Kateřině mnoho úspěchů a hlavně spokojenou budoucnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat